FAQ

1. Hoe kan ik bestellen?
2. Hoe kan ik betalen?
3. Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?
4. Is betaling via internet veilig?
5. Hoe worden de prijzen in de winkel vermeld?
6. Bezorging, hoe snel heb ik de bestelde producten in huis?
7. 100 % tevredenheidsgarantie
8. Wat te doen bij een verkeerde bestelling?
9. Hoe kan ik New Life Wellness bereiken?
_____________________________________________________________________ 
1. Hoe kan ik bestellen?
Selecteer de productcategorie (linkerzijde scherm) en vervolgens het product van uw keuze. Klik op de afbeelding als u meer informatie wilt over het product, of op de knop “koop nu” als u het product direct wilt bestellen. Het product wordt dan in het winkelmandje gezet. U kunt gewoon verder winkelen, totdat uw bestelling compleet is.  U kunt altijd direct kijken wat u besteld heeft door op de knop “winkelmandje” te klikken.  Klik op “Naar de kassa” indien u wilt betalen. Wij vragen u een aantal gegevens in te vullen in het formulier. Deze gegevens hebben wij nodig om uw bestelling correct en snel af te handelen. Vervolg de procedure door uw adresgegevens te controleren, de betalingwijze aan te geven en de rekening te bekijken en te bevestigen.

2. Hoe kan ik betalen?
Overboeking of betaling kan via  onze bankrekening: NL07INGB0004500694  ten name van New Life Wellness.

Bij ons kunt u veilig uw bestelling online betalen. Om de veiligheid van uw betaling te waarborgen, maken wij gebruik van het betaalplatform MultiSafepay.  Zie meer op www.multisafepay.com. Het betaalplatform van Multisafepay is beveiligd met SSL-normen. SSL is op dit moment het veiligste en meest gebruikte encryptieprotocol op internet. Dit betekent dat de gegevens die u verstrekt, bijvoorbeeld uw naam of creditcardnummer, worden gecodeerd, zodat deze niet door andere personen kunnen worden gelezen of onderschept. Alle MultiSafepay creditcard transactie worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure programma. Multisafepay staat onder toezicht van de Nederlandse Bank.

Newlifewellness.nl biedt u diverse betaalmethoden aan (via Multisafepay):

  •          iDEAL
  •          Bancontact/Mister Cash
  •          Overboeking
  •          Mastercard
  •          Achteraf betalen (via Billink)

Nederlandse klanten kunnen betalen door gebruik te maken van  i-DEAL. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Hoe werkt iDEAL? U plaatst uw bestelling via onze website. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen door op de iDEAL-betaalknop te klikken en uw eigen bank te selecteren. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden door uw bank geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
U kunt ook betalen door gebruik te maken van de betaaloptie overboeking. Vink overboeking aan bij betaalmethode. U hoeft alleen uw bankrekening in te vullen en MultiSafePay zorgt voor de incasso van het verschuldigde bedrag.

MasterCard. U kunt uw creditcardgegevens (via onze beveiligde SSL procedure) veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij brengen € 1,95 in rekening voor het gebruik van deze service.

Als u via Billink betaalt, winkelt u veilig en eenvoudig. U hoeft nooit uw kaartgegevens in te vullen en betaalt altijd pas nadat uw aankopen zijn thuisbezorgd. U betaalt pas nadat u uw aankoop in huis hebt.  De betaalperiode is 14 dagen. Wij brengen € 1,95 in rekening voor het gebruik van deze service. Bij de aankoop worden uw persoonlijke gegevens gecontroleerd.  De persoonsgegevens en/of bedrijfsgegevens die New Life Wellness in het kader van de bedrijfsvoering verwerkt, worden (mede) door haar dan wel door derden aan wie de vorderingen gecedeerd (overgedragen) worden gebruikt voor of bij:
a) risicoanalyses
b) de voorkoming, opsporing en bestrijding van fraude of onregelmatigheden

“Betaling dient binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan aan Billink B.V. (hierna: “Billink”). Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door ons overgedragen aan Billink, die de inning van de vordering zal verzorgen. Uw gegevens worden door of namens Billink getoetst en geregistreerd, deze gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor de incasso van vorderingen en toetsing van orders in de uitvoering van het acceptatiebeleid van aangesloten organisaties. Billink behoudt zich het recht voor om het verzoek van de klant voor betalen op rekening te weigeren. De gehanteerde betalingstermijn is een fatale termijn. Bij niet tijdige betaling is de klant dan ook zonder ingebrekestelling in verzuim en is Billink gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur een contractuele rente van 0,75% per maand (waarbij een gedeelte van een maand als hele maand wordt beschouwd) in rekening te brengen. Billink is bovendien gerechtigd buitengerechtelijke incassokosten op grond van de wet bij de klant in rekening te brengen. In geval van zakelijke klanten is Billink tevens gerechtigd herinnerings- en aanmaningskosten bij de klant in rekening te brengen, onverminderd het recht van Billink om de daadwerkelijk gemaakte kosten bij de klant in rekening te brengen indien deze het aldus berekende bedrag te boven mochten gaan. Deze kosten bedragen minimaal 15% van de hoofdsom met een minimum van 75 euro. Billink is tevens gerechtigd de vordering aan een derde over te dragen. Hetgeen in het voorgaande met betrekking tot Billink is bepaald gaat in dat geval tevens over op de derde aan wie de vordering is overgedragen.” Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de wet bescherming persoonsgegevens.

3. Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?
Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA Bank of VDK Spaarbank kunnen via MultiSafepay met de betaalmethode Mister Cash online aankopen doen met hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
U kunt ook betalen door gebruik te maken van een overboeking. Vink overboeking aan bij betaalmethode. U hoeft alleen uw bankrekening in te vullen en MultiSafePay zorgt voor de incasso van het verschuldigde bedrag. Met iDEAL indien u een rekening heeft bij ING, Rabo Bank, ABN AMRO of Fortis.

4. Is betaling via internet veilig?
Ja, betaling via internet aan New life Wellness is absoluut veilig. Bij het versturen van de betalingsgegevens maken wij gebruik van een SSL verbinding, waarbij uw gegevens gecodeerd verzonden worden.

5. Hoe worden de prijzen in de winkel vermeld?
Alle in de winkel vermelde prijzen zijn inclusief BTW. Voor handling en verzending van de bestelde producten rekenen wij een bijdrage van € 6,95 per bestelling. Zo weet u altijd  precies hoeveel u moet betalen, en komt u niet voor verrassingen te staan als u gaat afrekenen.

6. Bezorging, hoe snel heb ik de bestelde producten in huis?
Direct na ontvangst van de betaling op onze rekening wordt uw opdracht verwerkt en verzendklaar gemaakt. De bezorging van onze producten wordt uitgevoerd door Post.nl. Via de track & trace service kunt u de bezorgstatus van uw bestelling volgen. Normaal gesproken heeft u de producten binnen twee werkdagen in huis. Indien een product niet op voorraad is kan de levertijd langer duren. In dat geval zullen wij u hierover direct informeren.

7. 100 % tevredenheidsgarantie.
Wij leveren uitsluitend producten van absolute topkwaliteit. Indien u toch niet tevreden bent over onze producten kunt u gebruik maken van onze “niet goed, geld terug” garantie. U kunt dan het product in deugdelijke staat naar ons terugsturen, met een korte toelichting waarom het product u niet bevalt.  Binnen 5 werkdagen na retourontvangst in goede staat maken wij u het aankoopbedrag over naar uw bank- of girorekening.

8. Wat te doen bij een verkeerde bestelling?

Wanneer u een verkeerde bestelling ontvangt, kunt u ons direct mailen of bellen. U geniet wettelijk de mogelijkheid om uw bestelling, in onbeschadigde verpakking, binnen 7 dagen te retourneren. Binnen 5 werkdagen na retourontvangst in goede staat maken wij u het aankoopbedrag over naar uw bank- of girorekening.

9. Hoe kan ik New Life Wellness bereiken?

New Life Wellness
Vliet 109
8446 LX  Heerenveen
0513 - 436245
email: info@newlifewellness.nl